onsdag 3. mars 2010

Daniel 18 år ! (Bedre sent enn aldri ;)


Kort 1.
Kortet  fra bestemor ble  en innpakket Bergenemelk,sjokomanens drømmesjokolade.


Pepret med mammas hjemmelagde roser i en av favorittfargene.


Kort 2.
Fra tante Åse med fam. ble det desembermånedsfargen, turkis !



Kort 3.
Kortet fra mormor brukte jeg bilde av jubilanten og en blomst som jeg også hadde laget,
gøyt og lage blomster :)


Nærbilde av herligheten




Kort 4.
Deli de Luca er et populært samlingssted for Daniel og hans venner,
de har visst veldig gode sjokoladekaker og sånnt ;)
Fikk med meg en ren kopp derfra i sommer med tanke på fremtidige hobbyprosjekter,
fjernet bunnen og flatet den helt og lagde et album med Daniel i et nøtteskall.




Har stemplet kraftkortong,laget meg en passende mal til sider og klippet ut en passende antall.
Her har jeg fylt det med passende emner om Daniel,sjokoman,logofrik,kattegal,slektsforskning og yndlingsretter.


1 kommentar:

Sivic sa...

Flotte kort til Daniels 18 års dag!!
Likte veldig godt koppen og sjokoladen, flotte!