lørdag 8. mai 2010

Line-Beate sine konfekort!

Kortet jeg lagde for min mor til Line-Beate.



 Brukte perlebokstaver på en farget binders,som jeg bøyde til så det ble mellomrom i navnet.



Martha Stewarts sommerfugl-punch med litt perlestasj.


Enkel pengelomme på innsiden.    




Kortet jeg lagde fra oss ble litt anderledes.



Fant en mal på en slags mappekort på en blogg et sted
dette tenkte jeg kunne passe til et spesielt kort til en kortlager.
Mønsterarkene har jeg også funnet på nettet
brukte Tim Holtz stempelsett ble riktig feminimt med disse fargene.


På tagene stemplet jeg en tekst på den ene siden og brukte diverse bilder av konfirmanten
på den andre siden og den siste skrev jeg hilsen og puttet penger oppi.


Til sist litt nærbilder av pyntingen.



















Ingen kommentarer: